۱۳۹۴ خرداد ۱۸, دوشنبه

تور ارزان کیش


کشتی یونانی یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش است. این کشتی در ۴ مرداد ۱۳۴۵ در نزدیکی روستای «باغو» به گِل نشست. این کشتی در سال ۱۳۲۲ توسط شرکت ویلیام همیلتون در گلاسکو ساخته شد. هنوز پس از گذشت سال‌ها دلیل به گل نشستن این کشتى در پس پرده‌اى از ابهام است اما گفته مى شود به علت مه آلود بودن هوا و عدم وجود فانوس دریایى در سواحل جزیره کیش این حادثه روى داده است.تماشاى خورشید که به آهستگى در پشت کشتى یونانى در آب هاى نیلگون خلیج فارس غروب مى‌کند خاطره‌اى فراموش‌ نشدنى و جاویدان است

انواع تورها شامل خدماتی همچون :
بلیط رفت و برگشت،ترانسفر فرودگاهی،بیمه مسافرتی،گشت شهری واقامت درهتل های 3 تا 5ستاره با انواع خدمات مختلف در خدمت شما مسافرین گرامی می باشد.
ضمن تشکر از حسن انتخاب شما بازدید کننده محترم ،می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از تورها و پروازهای داخلی و خارجی  به منو اصلی سایت مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید و  برای رزرو با شماره تلفن های  آژانس 021-88807155 و یا شماره موبایل 09124381624 تماس حاصل فرمایید. همچنین از مسافرین محترم تقاضا می شود با توجه به ایام شلوغ و خلوت بودن و نوسانات قیمت ارز جهت اطلاع بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر