۱۳۹۴ خرداد ۱۸, دوشنبه

تور لحظه آخری استانبول

درباره تور ارزان استانبول و تور لحظه آخری استانبول


تور ارزان استانبول یا تور لحظه آخری استانبول سفری است به یاد ماندنی که در آن میتوانیم از تمام مکانهای دیدنی و تاریخی دیدن کرده و نهایت لذت را ببریم.در تور لحظه آخری استانبول میتوانیم به معرفی مناطق استانبول که به 3منطقه تقسیم میشود بپردازیم.
1- شبه جزیره منطقه قدیمی استانبول است این منطقه در تور ارزان استانبول لحظه آخری در سواحل شمالی شاخ طلایی یا خلیج واقع شده که مرکز قدیمی شهررا از مرکز اروپایی وجوانتر آن جدا میکند.کردشگران تور ارزان استانبول میتوانند از این بخش دیدن کنند ونهایت لذت را ببرند.
2- شمال شاخ طلایی مناطق تاریخی بی اوغلووبیشینتاس است.در این بخش افراد ثروتمند استانبول در عمارت هایی چوبی و زیبای ساخته شده زندگی میکنند که بشتر در فصل تابستان به آنجا میروند.ما در تور دستی لوکس استانبول که در لحظه آخر وبا قیمتی ارزان میتوانید تهیه کنید به معرفی تمامی ای ن مناطق میپردازیم.
3- کوی های اسکودر ویا کادیکوی در سمت آسیایی استانبول قرار دارد جزو شهرهای مستقل و مسکونی و تجاری مدرن به حساب می آید وبیشتر مردم استانبول در این منطقه سکونت دارند.
تور ارزان استانبول در واقع میتواند امکانات تور را در لحظه آخر برای سفر به استانبول به مسافر ارائه دهد.تورلحظه آخری استانبول وحتی ارزان میتواند بهترین هتلها را در منطقه دستیلوکس که هتلهای مجللی را دارا میباشد برای مسافر برای اقامت به ارمغان بیاورد.

انواع تورها شامل خدماتی همچون :
بلیط رفت و برگشت،ترانسفر فرودگاهی،بیمه مسافرتی،گشت شهری واقامت درهتل های 3 تا 5ستاره با انواع خدمات مختلف در خدمت شما مسافرین گرامی می باشد.
ضمن تشکر از حسن انتخاب شما بازدید کننده محترم ،می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از تورها و پروازهای داخلی و خارجی  به منو اصلی سایت مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید و  برای رزرو با شماره تلفن های  آژانس 021-88807155 و یا شماره موبایل 09124381624 تماس حاصل فرمایید. همچنین از مسافرین محترم تقاضا می شود با توجه به ایام شلوغ و خلوت بودن و نوسانات قیمت ارز جهت اطلاع بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر